Jag spenderade helgen i Baños ihop med de andra volontärerna från Sacha Yacu. Vi gick runt i stan, åt god mat på matmarknaden och drack massr av björnbärsjuice (min favorit)! På söndag eftermiddag när de åkte hem tog jag mig till Rio Verde för att hälsa på min värdfamilj en sista gång. Jag hade med mig lite utskrivna foton på oss och familjen som jag gav dem. Vi pratade ett tag och sedan gick jag på en promenad med min värdkusin för att hitta min värdpappa som jobbade. Efter att hälsat på honom gick vi tillbaka, jag sa hejdå till alla en sista gång och tog bussen tillbaka mot Baños. 

Imorse tog jag bussen mot Latacunga som ligger påväg mot Quito. Här stannar jag en dag och imorgon ska jag på en heldagsutflykt för att se Cotopaxi! Jag bor på ett supernice hostel med massa trevliga människor :)


Kommentera

Publiceras ej